Jesteśmy zadecydowanym liderem na rynku audytu materiałów promocyjnych i informacyjnych sprawdzając w jakim stopniu Twój nośnik dociera do odbiorcy końcowego. Dokonaliśmy już ponad 100000 audytów wspierając procesy sprzedażowe naszych Klientów. Naszą usługę opartą o autorski system DCS (Distribution Control System) świadczymy od 2010 roku. DCS (Distribution Control System) jest unikatowym i jedynym na polskim rynku o tak precyzyjnym i rzetelnym zakresie dostarczanych danych.
System Kontroli Dystrybucji (DCS) jest samodzielnie opracowanym narzędziem dla sprzedawców detalicznych. Wyniki dostawy są dostępne tego samego dnia (w fazie terenowej) i pozwalają na szybkie wdrożenie ewentualnych działań naprawczych w obszarach, w których poziom dystrybucji nie spełnia oczekiwań sieci. Metoda ta opiera się na losowym doborze próby, a cały proces zbierania informacji jest monitorowany i kontrolowany w czasie rzeczywistym.
Obiektywizm tworzy przejrzystość - wszystkie dane są lokalizowane i prezentowane na mapach lub w formie przejrzystych raportów. W przeciwieństwie do typowych audytów, DCS jest narzędziem pozwalającym na uzyskanie obiektywnych danych o zasięgu nośników reklamowych. Dodatkowo, dane zebrane podczas audytów prezentowane są w formie przejrzystych i atrakcyjnych zestawień oraz map.
Przejrzystość buduje pewność i zaufanie - moduł analizy DCS pozwala na przeglądanie wyników, obserwowanie trendów i różnic pomiędzy zakładami/dystrybutorami oraz identyfikację obszarów wymagających poprawy.